Valjasta LinkedIn tuloksen tekijäksi
Digitalisaatio ja some on muuttanut tiedon kulkua ja markkinointiprosessia valtavasti. Enää välttämättä ei tarvita massiivisia markkinointiponnistuksia,vaan onnistuneen postauksen ja yksityisviestien avulla voit vaikka saman päivän aikana saavuttaa potentiaalisen ostajan. Itse asiassa liidintuotantosyklin nopeutumisen kautta reaaliaikainen myyntitapa vauhdittaa tuloksen tekemistä merkittävästi.
Onnistuneen postauksen ja yksityisviestien avulla voit vaikka saman päivän aikana saavuttaa potentiaalisen ostajan.
LinkedIn-kontaktoinnin maailmassa pallo sopivasta keskusteluajankohdasta on asiakkaalla, joka päättää milloin ostaminen olisi ajankohtaista. Saamamme palautteen mukaan tämä on ollut erittäin humaani tapa lähestyä, kun ajatellaan tarkemmin ostajan näkökulmaa. Puhelu asiakkaalle lähtee edelleen tavalliseen tapaan, mutta Linkedinin avulla myyjä tietää jo etukäteen, mistä ja milloin asiakas haluaa keskustella. Tämä antaa asiakkaalle arvostavan kuvan myyjäosapuolesta ja samalla lisää myyjän itseluottamusta. Tällaisella H2H-myyntitavalla teknologian avulla saavutetaan enemmän yhteyksiä sekä luodaan pohjaa oikea-aikaiseen ja suorempaan myyntikeskusteluun juuri kyseistä asiakasta puhuttelevista teemoista.
Olisiko myynnin korkea aika astua kulisseista eturintamaan?
Ostajat eivät tutkitusti enää luota yritysten brändimielikuvaan kuten ennen, joten tarvitaan uutta lähestymistapaa. Uskomme Myynnintuottajilla, että LinkedIn-kontaktointi on myyjän moderni työkalu, joka puree ostajaan tällä näkemyksellisen myynnin aikakaudella. Haluaisitko oppia tämän tuloksellisen tavan salat?
